Obnovite zavšne radove na vašem plovilu
14.05.2014.


Sjaj može da bude strašna stvar ako ga izgubite. Može da izgleda nemoguće povratiti ga a predaja znači opet farbanje. Ali, uz par sati sa puferima i određenim proizvodima, možete, sa skoro sto posto sigurnosti, završne radove na vašem plovilu da dovedete do toga da neverovatno zablista.
Ukoliko ćete da voskirate, koraci su otprilike isti, i nećete morati da koristite zaptivne smese toliko često.

Pranje: operite čamac DETALJNO da biste uklonili prljavštinu, so i masnoću. Naravno, po završetku, osušite čamac.

Šmirglanje: kod jako ili mnogo matiranih čamaca potrebno je više šmirglanja kako bi se uklonila oksidacija, kompletno. Na ovaj način se takođe eliminišu i površinske ogrebotine, a to dovodi do većeg sjaja. Budite oprezni i nemojte da preterate, kod većine čamaca želkot je debljine nekoliko milimetara. Izbegavajte da radite na direktnoj sunčevoj svetlosti ili na strani čamca koja je u senci. Savet: koristite penu za najbolje rezultate i startujte polirku pre nego što je prislonite na čamac.

Uklonite tragove poliranjem: poliranje uklanja sve tragove, sprema  površinu za zaptivanje i dodaje završni sjaj. Da ponovim, prvo polirajte sa vodoravnom stranom sunđera a potom sa vertikalnom. Upamtite: kada koristite smesu za zaptivanje, šmirglanje i poliranje nisu potrebni.

Beli želkot: bela i svetle boje najmanje blede i najmanje im je potrebno šmirglanje i poliranje.

Zapečatite finiš: sa voskom, polirate sa mekšom stranom sunđera a uklanjate sa mekom, suvom tkaninom pošto se osuši. Obrišite i finiširajte sa mikrofiber krpom i ostavite tako 30 minuta. Potrebno je vrlo malo za celo korito. Sve dok možete da vidite izmaglicu, to je dovoljno.

Uklonite izmaglicu: posle lečenja od 30 minuta prelazi u tanku maglu, poprskajte vodom i prebrišite. Ukoliko je ovo primenjeno prvi put, ponovite.

Ponovljeni proces: posle 6 do 12 meseci, primenite poliranje bez polirke, ako postoje nove ogrebotine možda će biti potrebna upotreba polirke eventualno šmirglanje.
Prethodne vesti
Kako se rešiti konopca zapetljanog oko propele...
05.07.2016.
Sigurno Vam se tokom plovidbe dogodilo da se konopac, najlon za pecanje ili velika plastična kesa upetljaju oko propelera vanbrodskog motora. U toj situaciji po...
Saznaj više
Razumevanje koraka (PITCH) propelera
31.03.2016.
Kada dođe vreme da kupite novi propeler, rečnik i korak propelera su najbitnije stavke. Kako bi mogli da da napravite pravilan i odgovarajući izbor potrebno je ...
Saznaj više
Problemi koji mogu da izazovu prestanak rada m...
08.09.2015.
PUCKETANJE I GUBITAK SNAGEČini Vam se da Vaš čamac nekako gubi snagu (prvi razlog za prestanak rada motora može da bude - nedostatak ulja). Najverovatnije i...
Saznaj više
Priprema za predstojeću sezonu na vodi
30.03.2015.
Dok se sunce probija kroz oblake i zima popušta .... to je siguran znak da je pravo vreme da počnete sa pripremama za novu sezonu. Evo i nekoliko saveta da ...
Saznaj više
Zastave za ronioce
17.02.2015.
Pravougaona crvena zastava sa belom dijagonalnom linijom je neophodna u državnim vodama.ALFA ZASTAVAPlavo-bela Internacionalni Kod Zastava A ( ili ALFA ZASTAV...
Saznaj više
Povećajte uspeh u ribolovu "Lowrance ELITE-4x ...
27.01.2015.
- Lowrance ELITE-4x CHIRP je potpuno nov i lagan za korišćenje! 4.3-inčni lovac na ribe kombinuje CHIRP Sonar sa DownScan Imaging tehnologijom i super svetli...
Saznaj više
Vaavud – Sleipnir, merač vetra za pametne tele...
21.01.2015.
Vaavud – Sleipnir- Vaavud merač vetra pretvara vaš smartfon u high-tech meteorološku stanicu.- Sa Vaavud Sleipnir meračem vetra možete dprecizno da očitavate ...
Saznaj više
Vaavud – Mjolnir, merač vetra za pametne telef...
19.01.2015.
Vaavud – Mjolnir - Vaavud merač vetra pretvara vaš smartfon u high-tech meteorološku stanicu. Daje tačno očitavanje vjetra, na brzinama vetra od 2 - 20 m/s (d...
Saznaj više