Sea Ray 350 SLX
23.07.2014.


DPC: 10.36m (34’6’’)

Širina: 3.05m (10’6’’)

Gaz: 0.91m (3’1’’)

Ugao korita: 21 stepen

Kapacitet rezervoara za gorivo: 605 L (160 gal.)

Kapacitet rezervoara za vodu: 113 L (30 gal.)

Max ks: 760

Raspoloživ pogon: MerCruiser brodski motor, benzin

 

 

            U samom dizajnu novog 350 SLX, Sea Ray je dokazao da je veoma naprednog mišljenja. Po pitanju akomodacije, Sea Ray nastoji da napravi što je više moguće sedišta okrenutih ka napred tj. ka pramcu, i na taj način omogućava posadi od 11-oro ljudi da uživaju u istom pogledu kao i osoba koja sedi za upravljačem dok vozi.

 

            Ovaj koncept počinje od pramca, gde Sea Ray koristi prednost kod čamaca širine 3.05m gde su duplo šira sedišta iza vetrobrana, kako kod vozača tako i na suvozačevom mestu. Ova opcija daje mogućnost da 4-ro ljudi sedi odmah iza vetrobrana, ili mogu da podignu naslon za ruke sa obe strane i instaliraju opcioni astal od tikovine kako bi formirali prostor za komunikaciju. Jednostavnost postavljanja astala će vas obradovati jer ćete ga koristiti mnogo više nego pređašnje. Drugi pametno dizajniran detalj uključuje kreiran pristup opcionom čekrku sa unutrašnje strane stepenika ka špicu pramca, tako da se lako možete izboriti sa sidrom i to bez da uništite tapacirung. Sledeća dobra i pametno dizajnirana stvar je kamper cirada na rolere, pored tvrdog krova na kome je ugrađen i šiber,  koja može da se nakači na obe strane kokpita i naravno da se pomera napred-nazad, kao i električni SureShade (sigurna hladovina) koji se produžava ka krmi i platformi za plivače, na svakom mestu na čamcu možete uživati na suncu ili u hladovini u zavisnosti od želje.

 

            Više dokaza o dobro osmišljenom dizajnu mogu se videti i u kokpitu. Sportsko kormilo ima duplo šire sedište sa individualnim jastukom za butine koji se podiže. Isto sedište se nalazi i na levoj strani, koje može i da se okreće. Kratkim izvlačenjem reze, leva strana krme se spušta i kreira drugi kutak za konverzaciju nezavisno od kokpita. Iz očiglednih razloga, sedišta za upravljačkom konzolom se ne okreće, ali Sea Ray je lukavo postavio ljubavno sedište iza kapetanovog kako bi produžio sedeći deo. Astal koji se podiže iz poda pritiskom na dugme. Jednostavno je super – zajedno sa otvorenom kuhinjom sa desne strane – pomaže da kokpit bude primarno mesto za zabavu. Ujedno, uklapa se sa podom od tikovine.

 

            Na brodu 350 SLX, Sea Ray je smestio malu dnevnu sobu sa desne strane. Malo je sažetije ali i uže. Sea Ray baziran na manjem dizajnu 1.35m (4’3’’), posredstvrom klijentskog fidbeka, koji su sugerisali klijenteli sa željom za manje prostora, sa klimom, gde deca mogu da se pruže zaklonjena od sunca da gledaju DVD na ravnom ekranu.

 

            Kupatilo okupira levu stranu konzole. VacuFlush Dometic toalet. Odlično pozicionirano sa mat plafonom i dva bočna prozora koja obezbeđuju cirkulaciju a uz to su i prevencija od klaustrofobije.

 

            Korisna površina se nastavlja preko krme broda sa produžetkom koju čini platforma za plivače. Pre nego da se samo stavi tipični sun pad preko motornog prostora, Sea Ray je dizajnirao sedeći sistem koji možete menjati po potrebi a sa pogledom preko krme. Troje zaljubljenika u sunce se mogu u potpunosti opružiti, mogu podići naslon u sedeći položaj ili u polu ležeći kako bi sebi ugodili. Druga opcija koja privlači pažnju, morate je imati, je hidraulični stepenik koji se spušta u vodu sa platforme za plivače koja značajno olakšava ulazak u čamac a pogotovo kada je silazak u vodu u pitanju.

 

            Brod je baš dobro dizajniran za zabavu kada ste usidreni da je lako zanemariti činjenicu kako dobro se vozi. Blizanci od po 300 ks MerCruiser nemaju problem dok okreću propelere na ovom brodu do maksimalne brzine od 47 mph i preko, dok dokazuju sigurnost i očekivano kretanje tokom skretanja pri brzini od 30 mph. Odlično dizajnirana upravljačka konzola, ručno šivena i tako urađena da nećete imati problem da pročitate bilo koji od merača-satova pa čak ni na digitalnom ekranu. Postoji i opcija AXIUS džojstik sistem, koji omogućava nezavisno okretanje od 360 stepeni dva propelera, koji su u ovom slučaju idealna oprema, kada pristajete u uzan prostor ( između dva broda ).

 

            Još jedna stvar privlači pažnju kod ovog velikog bourajdera, možete slobodno da komunicirate, a tu mogućnost vam omogućava Sea Ray-eva Quiet Ride tehnologija, koja ublažava vibracije i buku motora.

 

            To sve zajedno sa odličnim rasporedom i brojnim pogodnostima čini novi Sea Ray 350 SLX ugodnim za više od desetoro ljudi.

 

Uporediv sa modelima: Formula 350 Crossover, Chris Craft Launch 36, Cobalt 336.

Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više