- »
- TESTOVI »
- TESTOVI MOTORA »
- Evinrude E-TEC G2 250 H.O.
Evinrude E-TEC G2 250 H.O.
25.09.2014.
Izašla je druga po redu generacija Evinrude E-TEC motora. Ovo je prvi dvotaktni blok motora specijalno dizajniran za direktno ubrizgavanje, što rezultuje 15% boljom potrošnjom goriva od konkurencije. Motor poseduje 20% bolji potisak od svih drugih motora u klasi. Takođe ima novi automatski trim sistem, sa digitalnim integrisanim obrtaljkama i modernim SLX kućištem motora.
Značajno, nema predviđenih i obaveznih servisa prvih 5 godina ili 500 radnih sati. Ali ovi detalji su jedan mali deo Evinrude novog revolucionarnog dizajna.
Specifikacija motora:
Naziv: Evinrude E-TEC G2 250 H.O.(vanbrodski)
Tip motora: Dvotaktni
Broj cilindara: 6
Težina: 244.49 kg
Dovod goriva: Ubrizgavanje
Dužina noge - opcije: 20"/25"
Upravljanje: Servo pojačivač
Evinrude smatra da vanbrodski motor na poleđini čamca izgleda tako dobro kao i samo plovilo.
Iz tog razloga, oni nude 5 standardnih boja panela, 14 opcija nalepnica što grafički oplemenjuje izgled motora, stvarajući preko 400 kombinacija boja kako bi se motor integrisao sa plovilom i ekskluzivne boje koje konkretno odgovaraju boji trupa graditeljima brodova.
To je potpuno nov motor sa vrha inovativnih i modernih motora.
Iz razloga što je tako nov, Evinrude je bio u mogućnosti da obuhvati ne samo najnoviju tehnologiju, već i iskustvo koje je stekao tokom poslednjih 10 godina, od uvođenja Evinrude E-TEC motora u 2004. Rezultat je veoma različit motor čak i od Evinrude E-TEC motora predstavljenih od strane BRP 2004.
Novi Evinrude E-TEC G2 250 H.O. je jedan od šest novih modela E - TEC G2 platformi koja se kreće od 200 H.O. do 300 ks. High Output verzije su dostupne u okviru modela sa 200, 225 i 250 ks.
Ovaj izveštaj se fokusira na Evinrude E-TEC G2 250 HO Model. Preko dvadesetak značajnih funkcija je u ovom novom vanbrodskom motoru.
Za opširnije informacije posetite link:
http://www.boattest.com/engine-review/Evinrude/22500090_2014rel2623
Prethodne vesti
Revolucionarni Suzuki 350KS
26.06.2017.
Pre 10-ak dana vodeća kompanija u proizvodnji vanbrodskih motora Suzuki Marine je na svetskom skupu brodarstva u Boca Raton na Floridi sa ponosom predstavio svo...
Saznaj više
SUZUKI DF150TG i DF175TG
09.06.2015.
Suzuki DF150TG i DF175TG su motori velikih zapremina, sjajnih performansi sa malom potrošnjom goriva.Inovativne tehnologije u liniji Suzuki četvorocilindričnih ...
Saznaj više
SUZUKI DF25A i DF30A
04.04.2015.
Lean Burn (mala potrošnja) i najlakši u klasi vanbrodskih motoraRezultat
investiranja u razvoj i istraživanje koji izdvajaju brend SUZUKI su
napredna tehnič...
Saznaj više
SUZUKI DF200A (200AP)
18.03.2015.
Spoj snage i performansi ima svoju cenu a to je težina. Pri izboru vanbrodskog motora odnos snaga/težina postaje značajan faktor. Do sada za opremanje plovila s...
Saznaj više
Mercury 4.2L TDI
24.02.2015.
4.2L TDI Mercury Marine je najveći brodski dizel motor. Ovaj lagani, čistog sagorevanja V8 motor je dostupan u dve konfiguracije, 335 ks i 370 ks.Specifikacija:...
Saznaj više
Mercury 115ks 4-taktni motor
19.02.2015.
Mercury Marine linija druge-generacije
četvorotaktnih, 2.1L vanbrodskih motora. Ova zamenska grupa nudi modele
75, 90 i 115ks sa dva veća izlaza sa Command ...
Saznaj više
Nova M linija Dizel motora
16.12.2014.
DETALJIPostava redizajniranog M - line brodskog dizel
motora je impresivna. Sa novim karakteristikama, modernim izgledom i
dodatnim prednostima, nova M - li...
Saznaj više
Volvo Penta V8-380 (brodski motor)
11.12.2014.
V8-380 je jedan od prvih brodskih motora sa pogonom na benzin, koji je tokom godina predstavljanja napravio veliki korak napred po pitanju performansi i efikasn...
Saznaj više