Test Hidrosport 737
07.02.2015.
7,37m EKONOMIČNE BRZINE

Za tim Nautike, uvek je zadovoljstvo sresti se sa modelima Hydrosportovih plovila. Početkom leta, imali smo zadovoljstvo da testiramo gumenjak ovog brodogradilišta, dužine 7,37m. Iako su morski uslovi bili teški, pristupili smo zadatku, zapravo zadovoljni što imamo uslove u kojima ćemo dobiti najbolju sliku o maritivnim sposobnostima ovog gumenjaka.



Testirani čamac je na sebi imao vanbrodski motor Mercury od 70 KS, mada je preporuka proizvođača da se na krmeno ogledalo zakači motor snage između 115 i 200 KS. Obzirom da je masa praznog plovila nešto ispod 700 kg, malo smo bili skeptični kakav će biti ishod testa, ali smo na to veoma brzo zaboravili.

Uobičajeno, test smo počeli isprobavanjem poslušnosti čamca pri niskim brzinama. Trenutne reakcije na komande, učinile su da pritisnemo ručicu gasa do kraja i otpočnemo sa sportskim režimom plovidbe. Tu smo bili malo iznenađeni, obzirom na činjenicu da je pri naglom poskoku na pun gas došlo do blage kavitacije. Kako bismo što konkretnije otkrili razlog za to, pokušali smo da upravljamo čamcem držeći dugme za trim u donjoj poziciji kako bi osovina motora sa sigurnošću bila potpuno u vodi. Delimične promene je bilo, ali ne i suštinske.



Ponašanje čamca na talasima u pravcu i u kratkim a oštrim zaokretima, bilo je adekvatno onom na šta smo do sada navikli. Reakcije su bile trenutne, stabilnost je bila potpuna, prskanja mora u unutrašnjost nije bilo. Jedini problem sa kavitacijom imali smo prilikom želje da čamac naglo okrenemo za 180® pri velikim brzinama, što je po našem zaključku rezultat upotrebe neadekvatne elise, a pre svega suviše slabog motora da bi vrhunske performanse ovog čamca došle do potpunog izražaja.



Potvrdu maritivnih sposobnosti dobili smo isprobavajući brzu vožnju po velikim talasima kako frontalno, tako i bočno, naglim promenama smera kretanja i naglim kretanjem pod punim gasom, kao i potpunim oduzimanjem gasa, pri čemu nismo našli niti jednu jedinu manu. Zbog vremenskih uslova mogli da proverimo maksimalnu brzinu, ali i dostignutih 30-tak milja pod ovim uslovima, bilo je dovoljno da se uverimo u najbitniju stavku kada su ovakvi čamci u pitanju: Izuzetno stabilnu i bezbednu plovnost koja je od Hydrosporta i očekivana.

Tehničke karakteristike:

-dužina: 7,37m
-širina: 2,53m
-prečnik tubusa: 0,47m
-težina: od 680kg (zavisno od opremljenosti)
-kapacitet posade: 15 osoba
-preporučena snaga motora: 115-200 KS
-max brzina: 35-50 NM
-kapacitet goriva:170l
-autonomija plovila: do 220NM



PRESENT d.o.o.
www.nautika-present.com
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više