Sea Ray 210 Sport
13.03.2014.
Sea Ray 210 SLX ( 2014 - )

Kada je u pitanju 210 SLX, ono što smo pronašli je sjajan primer onoga što definiše vrhunske karakteristike s obzirom da je nivo luksuza evidentan čim spustite oči na njega. Boja, metalnih ljuspica, će bez pogovora zadržati vaš pogled i verujte okrenućete se za njim.

Ključne Karakteristike

• Boje crna, plava, burgundac, crvena i patina u dve nijanse
• Inovativna zadnja klupa – ležaljka sa prolazom na desnoj strani i velikom krmenom platformom
• 12V Sony AM/FM/CD stereo uređajem, daljinski sa digitalnim ekranom i iPod konektor
• Pod od fiberglasa i tepih na drikere
• Dužinom celog čamca ostavinski prostori imaju šarke a kod mnogih postoje i gasni amortizeri
• Standard MerCruiser 4.3L MPI, Alpha l ( 220ks ) motor

Specifikacija

Sea Ray 210 Sport ( 2014 - )

Ukupna Dužina

6.40 m       21’

Ukupna Težina

1652 kg

3642 lbs

Širina

2.5 m       8’ 3’’

Testirana Težina

Nije Dostupno

Gaz min/max

93 cm       37’’

Rezervoar za Girivo

151 L       40 gal.

Ugao Korita

21◦

Rezervoar za Vodu

Nije Dostupno

Max. Visina Sobe

Otvoren

Visina Čamca u Vodi

Nije Dostupno



Kao dodatak vrhunskim karakteristikama, tim Sea Ray-a je imao zadatak da smanji nivo buke.

Misija

Sea Ray 210 SLX je napravljen kako bi doprineo samom izgledu uz vrhunske karakteristike preko krme koja je osmišljena da bude tiha što je više moguće. Nekolicina bourajdera sa linije Sea Ray-a će biti u mogućnosti da se takmiči sa " WOW faktorom " koji 210 SLX definitivno ima.


Unutrašnjost jedne od dve konfiguracije Sea Ray 210 SLX koje su dostupne.

 

Karakterne Razlike

·         5 boja želkota za korito – crna, plava, burgundac, crvena i patina u dve nijanse

·         Vrhunske karakteristike – možete ih videti na svakom koraku, kombinacija materijala na bočnim panelima, preko prilagođenih šarki kod ostavinskog prostora, i naravno nivo komfora kada se radi o sedištima

·         Napravljen da bude tih – deblji sloj palube, pojačana zvučna izolacija, deblji sunđer zadnje klupe – ležaljke da bi se smanjile vibracije



Performanse


Optimalna brzina vožnje je oko 35 – 40 km/s.

Jedna od stvari koja promiče drugim proizvođačima je koncept primene teleskopskih merdevina kada su razvučene i spuštene u vodu. 210 SLX iako ima 3 stepenika, lako se izvlače i sama dužina ih čini vrlo pristupačnim jer imaju dovoljnu dužinu.

Krmena platforma ima neklizajuću površinu, i to olakšava ulazak sa marine na čamac ili sa obale.



Duplo šira zadnja klupa – ležaljka ostavlja prostor za prolaz sa desne strane za pristup kokpitu. Primetićete da su teleskopske merdevine ispod krmene platforme.
Prolaz je sa desne strane a daljinski za stereo uređaj je smešten na samom početku.


Morate primetiti otvore za vazduh za hlađenje motora.

Veoma prostrana zadnja klupa – ležaljka, vinil – tapacirung u dve nijanse. Gruba procena je da zauzima 3/4 od širine 210 SLX. Sa strane kokpita se nalazi kaiš kako biste podigli poklopac motora koji drže dve šarke.
Možete videti dve pregrade kod motora, sa leve strane je odvojen ostavinski prostor. Obe pregrade se mogu lako ukloniti radi lakšeg pristupa motoru kada je u pitanju servis. Može da se vidi više malih detalja kako bi se smanjila buka motora.

Kokpit


Sportski raspored sedenja nudi dva sedišta ( kao kadice ) sa zadnjom klupom. Naslon klupe u kokpitu ima i oslonac za ruku.


Vozačevo i suvozačevo sedište su komforni između kojih se nalazi ostavinski prostor u podu. I vrata koja odvajaju kokpit od pramca.
Ispred motornog prostora je klupa za troje koja skriva ispod sedišta prostor za led, piće a možda i neki sendvič koji ste spakovali u kesu. To Sea Ray čini nadmoćnijim jer pomera granice.


Izolovani ostavinski prostor je ispod sedišta klupe što eliminiše potrebu za prenosivim frižiderom.
Čim pogledate upravljački sektor odmah postaje jasno da je na ergonomiji radio tim ljudi. 210 SLX ima dva naslona za ruku, jedan je na sedištu a drugi se nalazi iza ručice gasa.


Upravljački sektor nije opterećen, uredan je i komforan. Ram vetrobrana je od INOX-a i pozicioniran tako da imate preglednost dok sedite na mestu kapetana, a kada podignete jastuk za butine videćete sve preko vetrobrana.
210 SLX ima panele koji se odlikuju po svojoj jednostavnosti. Teme kombinacija više boja nisu izostavljene ni kod njega. To mu daje na klasičnom izgledu. Postoje samo 3 sata – merača, u centru je multifunkcionalan sat sa 4 opcije. 5 pozicija volana sa tri kraka koja spaja drveni obruč.
Mesto suvozača je takođe komforno i ergonomično kao vozačevo. Odeljak za rukavice u sebi nosi stereo uređaj i 12V izlaz. Poklopac ima i gasni amortizer.


Primetićete usklađenost boja i dizajna.


Mesto za sedenje u pramcu ima i srednji jastuk kako bi spojili levu i desnu klupu što ih pretvara u veću ležaljku. Ispod svih klupa postoji mesto za ostavinski prostor. Isto tako iza naslona obe klupe možete videti ostavinski prostor koji se krije ispod konzole. A iza naslona sedišta u pramcu, okrenutog ka krmi se nalazi ostavinski prostor za sidro.


Način na koji se otvara klupa u pramcu i koliko se otvara je impresivan.


Zapažanja

Sea Ray se stvarno potrudio da napravi " bum " sa 210 SLX. Ističe se na način kao da je obučen za elegantnu noć u gradu i sve to u celih 6,5 metara.
Jasno je da su u Sea Ray-u radili na unapređenju čamaca što 210 SLX čini jednim od poslednjih primera. Opremljen sa vrhunskom opremom, korito u 2 boje, što je standard, proizvođač je najavio neodoljivog sportskog kandidata.

Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više