Sea Ray 210 Sport
13.03.2014.
Sea Ray 210 SLX ( 2014 - )
Kada je u pitanju 210 SLX, ono što smo pronašli je sjajan primer onoga što definiše vrhunske karakteristike s obzirom da je nivo luksuza evidentan čim spustite oči na njega. Boja, metalnih ljuspica, će bez pogovora zadržati vaš pogled i verujte okrenućete se za njim.
Ključne Karakteristike
• Boje crna, plava, burgundac, crvena i patina u dve nijanse
• Inovativna zadnja klupa – ležaljka sa prolazom na desnoj strani i velikom krmenom platformom
• 12V Sony AM/FM/CD stereo uređajem, daljinski sa digitalnim ekranom i iPod konektor
• Pod od fiberglasa i tepih na drikere
• Dužinom celog čamca ostavinski prostori imaju šarke a kod mnogih postoje i gasni amortizeri
• Standard MerCruiser 4.3L MPI, Alpha l ( 220ks ) motor
Specifikacija
Sea Ray 210 Sport ( 2014 - )
|
Ukupna Dužina
|
6.40 m 21’
|
Ukupna Težina
|
1652 kg
3642 lbs
|
Širina
|
2.5 m 8’ 3’’
|
Testirana Težina
|
Nije Dostupno
|
Gaz min/max
|
93 cm 37’’
|
Rezervoar za Girivo
|
151 L 40 gal.
|
Ugao Korita
|
21◦
|
Rezervoar za Vodu
|
Nije Dostupno
|
Max. Visina Sobe
|
Otvoren
|
Visina Čamca u Vodi
|
Nije Dostupno
|
Kao dodatak vrhunskim karakteristikama, tim Sea Ray-a je imao zadatak da smanji nivo buke.
Misija
Sea Ray 210 SLX je napravljen kako bi doprineo samom izgledu uz vrhunske karakteristike preko krme koja je osmišljena da bude tiha što je više moguće. Nekolicina bourajdera sa linije Sea Ray-a će biti u mogućnosti da se takmiči sa " WOW faktorom " koji 210 SLX definitivno ima.
Unutrašnjost jedne od dve konfiguracije
Sea Ray 210 SLX koje su dostupne.
Karakterne Razlike
· 5 boja želkota za korito – crna, plava, burgundac, crvena i patina u dve nijanse
· Vrhunske karakteristike – možete ih videti na svakom koraku, kombinacija materijala na bočnim panelima, preko prilagođenih šarki kod ostavinskog prostora, i naravno nivo komfora kada se radi o sedištima
· Napravljen da bude tih – deblji sloj palube, pojačana zvučna izolacija, deblji sunđer zadnje klupe – ležaljke da bi se smanjile vibracije
Performanse
Optimalna brzina vožnje je oko 35 – 40 km/s.
Jedna od stvari koja promiče drugim proizvođačima je koncept primene teleskopskih merdevina kada su razvučene i spuštene u vodu. 210 SLX iako ima 3 stepenika, lako se izvlače i sama dužina ih čini vrlo pristupačnim jer imaju dovoljnu dužinu.
Krmena platforma ima neklizajuću površinu, i to olakšava ulazak sa marine na čamac ili sa obale.
Duplo šira zadnja klupa – ležaljka ostavlja prostor za prolaz sa desne strane za pristup kokpitu. Primetićete da su teleskopske merdevine ispod krmene platforme.
Prolaz je sa desne strane a daljinski za stereo uređaj je smešten na samom početku.
Morate primetiti otvore za vazduh za hlađenje motora.
Veoma prostrana zadnja klupa – ležaljka, vinil – tapacirung u dve nijanse. Gruba procena je da zauzima 3/4 od širine 210 SLX. Sa strane kokpita se nalazi kaiš kako biste podigli poklopac motora koji drže dve šarke.
Možete videti dve pregrade kod motora, sa leve strane je odvojen ostavinski prostor. Obe pregrade se mogu lako ukloniti radi lakšeg pristupa motoru kada je u pitanju servis. Može da se vidi više malih detalja kako bi se smanjila buka motora.
Kokpit
Sportski raspored sedenja nudi dva sedišta ( kao kadice ) sa zadnjom klupom. Naslon klupe u kokpitu ima i oslonac za ruku.
Vozačevo i suvozačevo sedište su komforni između kojih se nalazi ostavinski prostor u podu. I vrata koja odvajaju kokpit od pramca.
Ispred motornog prostora je klupa za troje koja skriva ispod sedišta prostor za led, piće a možda i neki sendvič koji ste spakovali u kesu. To Sea Ray čini nadmoćnijim jer pomera granice.
Izolovani ostavinski prostor je ispod sedišta klupe što eliminiše potrebu za prenosivim frižiderom.
Čim pogledate upravljački sektor odmah postaje jasno da je na ergonomiji radio tim ljudi. 210 SLX ima dva naslona za ruku, jedan je na sedištu a drugi se nalazi iza ručice gasa.
Upravljački sektor nije opterećen, uredan je i komforan. Ram vetrobrana je od INOX-a i pozicioniran tako da imate preglednost dok sedite na mestu kapetana, a kada podignete jastuk za butine videćete sve preko vetrobrana.
210 SLX ima panele koji se odlikuju po svojoj jednostavnosti. Teme kombinacija više boja nisu izostavljene ni kod njega. To mu daje na klasičnom izgledu. Postoje samo 3 sata – merača, u centru je multifunkcionalan sat sa 4 opcije. 5 pozicija volana sa tri kraka koja spaja drveni obruč.
Mesto suvozača je takođe komforno i ergonomično kao vozačevo. Odeljak za rukavice u sebi nosi stereo uređaj i 12V izlaz. Poklopac ima i gasni amortizer.
Primetićete usklađenost boja i dizajna.
Mesto za sedenje u pramcu ima i srednji jastuk kako bi spojili levu i desnu klupu što ih pretvara u veću ležaljku. Ispod svih klupa postoji mesto za ostavinski prostor. Isto tako iza naslona obe klupe možete videti ostavinski prostor koji se krije ispod konzole. A iza naslona sedišta u pramcu, okrenutog ka krmi se nalazi ostavinski prostor za sidro.
Način na koji se otvara klupa u pramcu i koliko se otvara je impresivan.
Zapažanja
Sea Ray se stvarno potrudio da napravi " bum " sa 210 SLX. Ističe se na način kao da je obučen za elegantnu noć u gradu i sve to u celih 6,5 metara.
Jasno je da su u Sea Ray-u radili na unapređenju čamaca što 210 SLX čini jednim od poslednjih primera. Opremljen sa vrhunskom opremom, korito u 2 boje, što je standard, proizvođač je najavio neodoljivog sportskog kandidata.