- »
- TESTOVI »
- TESTOVI PLOVILA »
- Sea Ray 250 Sport
Sea Ray 250 Sport
14.03.2014.
Sea Ray 250 SLX ( 2014 - )
250 SLX predstavlja sklad kada je u pitanju balans stila, karakteristika i standardne opreme. Najzapaženija razlika je Quiet Ride ( tiha vožnja ) tehnologija koja smanjuje nivo buke, značajno. Quiet Ride takođe karakteriše patentirana tehnologija a zove se TUNED TRANSOM od Omni Proizvoda ( ekskluzivno za Sea Ray ).
Karakterne Razlike
- Pod od fiberglasa, tepih na drikere
- 12V Sony AM/FM/CD stereo uređaj, daljinski sa digitalnim displejom i iPod konektor
- Pult u kokpitu sa pločom od Corian – mermera i opcioni frižider 12V
- Sedišta na pramcu sa integrisanim naslonima za ruku
- Klupe – ležaljke u obliku ptičijih krila sa velikim ostavinskim prostorom
Specifikacija
Misija
Ovaj se zove 250 SLX i kao i kod većine u ovoj seriji ima puno detalja koji će vas zaustaviti da ga pogledate.
250 SLX ima neverovatne karakteristike, standardnu opremu što ga sve u svemu čini vrhunskim i odlično dizajniranim čamcem.
Radar arch – luk je standardan i dizajniran tako da smanji svoj uticaj na vidljivost i vuču. Bimini tenda je zakrivljena, kao avionsko krilo – aerodinamično, što je čini čvrstom a i neće se vioriti pri otporu vetra.
Karakterne Razlike
- Redizajniran Radar arch – izliven iz jednog dela od fiberglasa, i ima ojačanja od aluminijuma.
- Aero Bimini Tenda – odlično integrisana u radar arch, a kao rezultat aerodinamični izgled i funkcija.
- Zadnja klupa u kokpitu kao polumesec – puno prostora za sedenje i stajanje
Prednji deo kokpita je dovoljno dugačak da se odrasle osobe mogu komforno ispružiti. Sedišta u pramcu imaju integrisane naslone za ruke i komforne naslone.
Sa desne strane je umivaonik – sudopera.
Raspored sedenja u pramcu može da bude kao ležaljka ili, kada se ukloni srednji jastuk, kao klupa za sedenje, u podu je nosač za rasklopivi astal.
Kokpit ima sve neophodno, upravljačko i suvozačevo sedište i zadnja klupa kao polumesec. Prednja dva sedišta se podešavaju po visini, nosloni mogu da se pomeraju unazad i imaju držače za butine. Između se nalazi ostavinski prostor u podu.
Upravljačku konzolu karakterišu 4 sata – merača jednostavnog neopterećenog izgleda. Ram vetrobrana od INOX-a, kompas je sa leve strane iznad satova.
Uočljivi štitnici prekidača, sa desne strane, kako ne biste slučajno uključili bilo koji.
Prednja dva sedišta u kokpitu odlikuju sunđeri više gustina i odvojeni jastuci kao dodatna podrška.
SmartCraft DTS ( digital throttle and shift ) je standard kao i start/stop prekidač.
Iza vozačevog sedišta se nalazi umivaonik – sudopera sa gornjom pločom od Corian-a tj. mermera dok je ispod ostavinski prostor predviđen za prenosivi frižider. Koji vam preporučujemo pre nego frižider 12V.
Sea Ray ga naziva bar za piće, ali nama više odgovara centar za osveženje s obzirom da se ispod umivaonika – sudopere nalazi deo za prenosivi frižider. Kako god da ga nazivate, multifunkcionalan je. Odmah iza njega je i stepenik predviđen za ulazak sa marine, doka.
Kao većina bourajdera, 250 SLX ima dve konzole u kokpitu sa prolazom smeštenim u sredini. Čamac je dovoljno velik da ima i toalet smešten na levoj strani, ispod konzole. Standard je Porta-Potti.
Širina od 2.59m stvara dovoljno prostora za toalet ispod konzole na levoj strani 250 SLX.
Pogled na klupe u pramcu. Odnos boja u tri nijanse i ram vetrobrana u crnoj boji.
Veličina ležaljke na krmi je impresivna kada se pokrije prolaz kroz sredinu.
Krmu odlikuje isti prolaz, čija je površina neklizajuća, kroz sredinu sa rasklapajućom klupom – ležaljkom.
2 drške za plivače i tuš na desnoj strani.
Nije samo lep čamac već i odlično upravljiv. U nekoliko treptaja oka postiže optimalnu brzinu i visinu pramca od 5 stepeni dok se u krivinama naginje i do 16 stepeni kada pokazuje odlične performanse.
Inženjeringom je postignuta redukcija nivoa buke kroz proces izgradnje Tuned Transom a nazvan Quiet Ride – tiha vožnja, cela krma tj. boks u kome je smešten motor je od unapređenih materijala koji smanjuju vibracije, pregrade koje su akustične a to sve umanjuje umor kod vozača i kod putnika. Uz ovu tehnologiju je komunikacija lakša. Razlike su primetne od starta.
Duboki kokpit čini ovaj čamac pristupačnim čak i porodici dok će veliki kokpit biti savršen za uživanje na suncu i koktelom u ruci.
Mislim da je Sea Ray 250 SLX pravi izbor za sve, uključujući sve vas koji ste neodlučni.
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da
harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim
...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više