Rinker 290 Express Cruiser ( 2013- )
14.03.2014.
Rinkerov model 290 Express Cruiser karakterišu potpuno nova paluba i raspored otvorenog kokpita preuzet od popularnog 310 Express Cruiser. Prepoznajući sve to, ova krstarica ima namenu za krstarenje i zabavu. Rinker je povećao kokpit, a samim tim i mesta za sedenje. Najvažnije, Rinker je održao svoju tradiciju tako što pruža maksimum za tu cenu.

Karakteristike:

• Tepih na drikere, otporan na mrlje
• Boja mistično bela sa detaljima metalne legure
• Corian - Mermerni poklopci i površine
• Palubni prolaz kroz vetrobran oblikovan u stepenicima
• Valjak sidra od INOX-a sa ostavinskim prostorom i nosačem
• Zakrivljen vetrobran sa prozorom ( za prolaz ), sigurnosno zatamnjeno staklo
• Daljinski za stereo uređaj na krmi
• Prilagođena drvenarija i vrata od trešnjinog drveta
• Tapacirung otporan na mrlje sa povećanim "V" ležajem u kabini sa ostavinskim prostorom i policama
• Ogledalo kod uzglavlja

Specifikacija



O plovilu

Kako bi vam približili sliku njegovog  kapaciteta, neophodno je reći, Express Cruiser sposoban je za zabavu 12 gostiju na palubi i za spavanje dva para ili familiju od četvoro u kabini. Čamac je namenjen porodicama  koje prelaze u svet Cruiser-a iz manje klase.


Rinker 290 Express Cruiser je prvi predstavljeni model za 2013-tu.

Prepoznatljive Karakteristike

Ne može se zaobići činjenica da su kroz istoriju Rinker Cruiser-i među najbogatije opremljenim ali ipak najjeftinijim u klasi, tako i 290 EC nije izuzetak. 
Vozačevo sedište za dve osobe može da se pomera u levo i blago ka krmi radi više mesta za komunikaciju ako je gužva. Ovu karakteristiku smo videli na nekoliko čamaca.


Rinker 290 EC u standardnoj opremi ima i ’’ kamper ciradu ’’, deo opreme koji je proguran na opcionu listu od strane većine proizvođača, čak i onih najskupljih.

290 EC ima bogat program dodatne opreme, 5 kW agregat, klima uređaj, rasklopivi radar arch – luk, gelcoat u boji ( želkot ) na gornjoj strani broda itd.

Ali postoje i neki standardi na 290 EC koje ponekad vidimo na opcionoj listi proizvođača kao što su prenosivi-rasklapajući astal za kokpit, električni podizači za poklopac motora, brisač, far.


Prednja paluba 290 EC raspolaže sa velikom opcionalnom ležaljkom za tri osobe. Roler za sidro od INOX-a sa ostavinskim prostorom.


Upravljačku konzolu karakterišu veliki magnetni kompas, sonar / GPS, volan sa 5 pozicija, LED indikatori.


Na levoj strani je prostrana klupa, dok upravljačko sedište za dvoje može da se pomera u levo i u nazad kako bi mogli lakše da komunicirate sa ostalim putnicima. Takva gornja paluba ima čak iznenađujuće veliku Corian – mermernu površinu za pripremu hrane.


Otvoren kokpit je odlično dizajniran od krme preko palube do pramca sve zajedno sa stereo uređajem i zvučnicima. Ledja sedišta koja se spuštaju ka krmi i otvaraju totalno novi pogled.


Kabina


Sama kabina ima odlično dimenzioniranu površinu, odlično iskorišćen prostor sa povezanom kuhinjom, trpezarijom, dnevnim boravkom i velikim krevetom. Poseduje i rasklapajući astal za ručavanje, mikrotalasnu pećnicu, frižider, električni/alkohol šporet sa jednom ringlom, sudoperu sa hladnom i toplom vodom.


Centar za zabavu u kabini ima LCD TV sa DVD i stereo uređajem za koji postoji i daljinski uređaj na krmi.


Sedeći deo se lako pretvara u ležaj za dvoje, sa direktno postavljenim ugradnim svetlom u plafonu pored kojeg je prozor koji propušta prirodnu sunčevu svetlost. Kabina je visine 195 cm, što olakšava pristup krmenoj spavaćoj sobi koja ima ležaj za dvoje, standardna oprema je LCD TV, ugradno svetlo u plafonu i ostavinski prostor, police.



Kupatilo je od livenog fiberglasa, opremljeno sa toaletom od porcelana, tuš sa hlodnom i toplom vodom kapciteta preko 20l, bojler.

Za 290 EC se smatra da je spoznao Rinker-ov cilj, predstavljajući uglađen izgled, dizajniranog za zabavu i komfor na palubi i u kabini. Raspored sedišta u kokpitu je moderan i funkcionalan. Od duplog vozačevog sedišta i krmenog sedišta koje se obara i oblikuje u ležaljku.
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više