Scarab 165
14.01.2015.
Ovo je čamac namenjen korisnicima kojima je potrebno malo više prostora, koji se nemaju osećaj udobnosti dok sede uz motorni prostor dok s druge strane vole brzinu i vodu .... Ipak nemojte praviti grešku, 165-ca je čamac i zato što je mali i lagan njen motor ima snagu koja će Vas iznenaditi i njena širina od 2.16m (7'1'') koja joj daje odličnu stabilnost.

Ključne karakteristike

 - produžena niskog profila platforma za plivače sa teleskop merdevinama od INOX-a
 - pilon za skijaša
 - ostavinski namenski prostor
 - Scarab premium presvlake

Specifikafija

Scarab 165  ( 2015 - )

Ukupna Dužina

4.80 m       15’9’’

Ukupna Težina

725 kg

1600 lbs

Širina

2.16 m        7'1’’

Testirana Težina

Nije Dostupno

Gaz min/max

30 cm      12''

Rezervoar za Girivo

76 L        20 gal.

Ugao Korita

21◦

Rezervoar za Vodu

Nije Dostupno

Max. Visina Sobe

Nije Dostupno

Visina Čamca u Vodi

Nije Dostupno


Zadatak

Zato što je 165-ca mali čamac to je razlog što je i dostupan, a to znači da skoro svako ko želi da uživa na vodi i u sportovima na vodi može to i da uradi sa ovakvim čamcem. Scarab 165 može da vuče bilo koje vozilo. Odgovara pojedincima, familiji i svima onima koji traže osnovne stvari.



Pogled iz ptičije perspektive na Scarab 165

Kombinacijom male ukupne težine, plitkog gaza, energičnog obrtnog momenta koji proizvode njeni jet motori sa sigurnošću ističe njene performanse.
165 Serija ima tri modela - 165, 165 HO i 165 HO Impulse. Razlikuju se u obezbeđenim pogodnostima i ks (konjske snage) u motorima.
165 dolazi sa 150 Rotax koje pokreće 250ks Rotax 4-TEC motor.
Scarab 165 Serije, kako kompanija kaže, je najmanji čamac sa Jet pogonom na tržištu. To znači da je laka za vuču i pogodna je za bilo koju garažu.



Scarab 165 Serija dolazi sa izborom tri boje za trup.

Novi Scarab sa jet pogonom ima 9 modela koji se dele na tri veličine - 165, 195 i 215-ca. Sve tri veličine imaju po tri modela i rasponom konjskih snaga do 500 ks.



Krmena sedišta sa pogledom preko krme će biti popularna mesta kada je čamac usidren da li zbog plivanja ili možda samo sunčanja. Mekana površina na platformi za plivače će biti skoro neprimetna za noge a takođe je tu i zbog minimalnog rizika od klizanja. Merdevine za plivače se nalaze i izvlače ispod platforme.

Produžena krmena platforma tj. platforma za plivače sa dva sedišta koja gledaju preko krme je dokazani koncept odakle možete da se upustite u bilo koji vodeni sport .... Takođe je i mesto za okupljanje posade kada je vreme za kupanje ili gledanje zalaska sunca. Materijal mekane teksture na površinksom delu platforme je odlična neklizajuća zaštita i vrlo je odgovarajuća za bose noge.

"Comfort ride" sedišta su vrlo neuobičajena jer imaju federe umesto pene. Razlog je da vožnja protekne što udobnije ukoliko dođete u nemirnije vode. Sedišta su konstruisana sa "brazdom" u sredini za koju kompanija kaže da "mogu da dišu" da bi vozači bili hladni tokom vrelih letnjih dana. Isto tako nasloni su odvojeni od sedišta što se odlično uklapa sa sedištima.

Takođe, na prednjem delu sedišta se nalazi mali uzvišeni deo koji omogućava da ostanete čvrsto na svom mestu prilikom ludih manevara koje proizvodi ovaj jet čamca.



Podloga na platformi za plivače ne samo da izgleda dobro već je odlična prevencija za mokra stopala.



Mreža prilagođena ostavinskom prostoru koja omogućava da Vaši sitni predmeti ne stoje na podu ili negde u dnu čamca.

Glavne karakteristike

Strategijski, mreža u sklopu ostavinskog prostora je namenjena da nosi naočari, zaštitni faktor, papuče i dr., i ove, nazovimo ih "pomoćne mreže" mogu po potrebi da se skinu dok je jedan od razloga pranje čamca.



Postoji neverovatno veliki prostor koji služi kao ostavinski kada se uzmu u obzir dimenzije 165-ce.

Oko "nosač" od INOX-a se nalazi odmah ispod platforme za plivače. Nosači su mali, ipak adekvatnih linija i sigurno će biti potreban bar jedan na čamcu ove veličine.



Ostavinski prostor za ski opremu se nalazi u podu pramčanog dela i sa leve strane upravljačke konzole.

Teleskopske merdevine od INOX-a omogućavaju lakši izlazak iz vode, nalaze se ispod krmene platforme i lako se izvlače. Krmena sedišta su odlično pozicionirana kada planirate da vučete skijaša. Prolaz između sedišta je dobro presvučen i vrlo prilagođen tako da nema bojazni za mokra stopala.



Prolaz između krmenih sedišta dozvoljava i olakšava pristup krmenoj platformi.



Rasklopivi luk za vejkbording je opcija koju će mnogi uključiti prilikom kupovine 165-ce.



Opcioni buntovnički zvučnici su deo premium paketa.

Rasklopiva zaštita od sunca je neobičan detalj koja će biti više nego pogodna na mnogim sunčanim danima.



Tri odvojena sedišta karakterišu federi u sedećem delu koji daju na komfortu prilikom vožnje po talasima, a razdvojeni nosloni su specijalno dizajnirani kako bi smanjili znojenje tokom vrućih dana.
Primetićete i uzvišenja na prednjem delu sedišta, odlično i argonomski uklopljeno kako biste ostali čvrsto u svom sedištu tokom oštre vožnje i skretanja.



Oba sedišta u pramcu se podižu i otkrivaju ostavinski prostor koji se nalazi ispod. Sedišta su osigurana šarkama tako da nema razloga za strah da će odleteti.

Pramac



"Hauba" je dizajnerska karakteristika koja otkriva ispod veliki ostavinski prostor. Podiže se vrlo lako i ima i podršku gasnog amortizera kako bi ostala fiksirana.



HO modeli imaju elektronske uređaje koji se obično mogu videti na većim čamcima.

Instrument panel. Naglašeni metalni delovi i hromirani logo u saradnji doprinose izgledu ozbiljne instrument table. Satovi imaju digitalno i analogno očitavanje, sa osvetljenim prekidačima u trkačkom stilu i sve ostale digitalne fukncije. Panel od INOX-a izgleda moderno, a akcenat je stavljen na "trkački" izgled.

Pogodnosti na HO modelima. Digitalna kontrola brzine paket sa Rotax kontrola-brzine monitorom ima mnogo toga da ponudi:
- Cruise mode - podešavanje prema želji cruise brzina i maksimalna brzina
- Ski mode - omogućava kontrolisano ubrzanje sa 3 podešavanja. U toku vožnje održava brzinu vuče.
- Eco mode - optimizuje efikasnost motora tako što limitira obrtni moment.
- Docking mode - uplovljavanje, kontroliše brzinu motora kako bi poboljšao kontrolu i manevrisanje prilikom pristajanja.



Propulzioni sistem
- sistem pogona

Rotax paket je kompaktan i zauzima mnogo manje mesta od brodskom motora koji bi bio smešten iza zadnje klupe, što je veliki plus za veličinu čamca kakav je 165. Raspoložive konjske snage imaju raspon od 150 ks do 250 ks za dva modela HO. Rotax motor je četvorotaktni i ima 3 cilindra. Smešten je ispod krmene platforme za plivače (ispod sedišta), prostor u kome se nalazi i ostavinski deo sa obe strane motora.

Zatvoren krug hlađenja - motorno hlađenje se vrši uz pomoć određene tečnosti za hlađenje, kako bi motor neometano radio i imao idealnu temperaturu, slično hladnjaku kod kola, sigurno bolje od sirove vode u vanbrodskim kao i mnogim brodskim motorima. Sistem ne pušta korozivnu slanu vodu ni otpatke unutra, tako da ne postoji strah od zamrzavanja od ostataka vode u sistemu tokom zime kao kod nekih sistema, i ukoliko je tečnost za hlađenje u dobrom stanju.

HO modeli - 250 ks Rotax motori u dva HO modela imaju superčardžer za direktno ubrizgavanje sa interkulerom. Kompresori gotovo odmah daju snagu, što kada se prevede znači da će Vam se glava zaneti unazad i isto tako ćete imati, kada Vam zatreba, dovoljno vremena da se navozate.

Zaštitni rukav - neće dozvoliti kanapu da se umota ili zapetlja u hidroturbini koja radi između motora i hidroturbine.

Poklopac za rezervoar - je trajno vezan za cev rezervoara tako da ne može biti izgubljen. Brz i lagan način upotrebe - mali pritisak koji smanjuje potencijalno veliko nepotrebno nerviranje.

Opcije koje treba uzeti u obzir

- rasklopivi vejkbord toranj - luk
- premium zvučni paket
- rasklopiva bimini tenda



Postoji dosta mesta za sedenje na Scarab 165 uzimajući u obzir da je dugačak 4.80m (15'9''), gde može da se smesti porodica sa troje dece.
Uputstvo za 165-cu, dostupno on-line, je dosta temeljno, ima više od 40 stranica sigurnosnih informacija.
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više