Pursuit DC 325
05.02.2015.
Kompletno novi izgled Pursuit DC 325 kombinuje luksuzni otvoren i sportski koristan izgled koji u praksi služi i za dnevne aktivnosti. Čamac ima namenu za ribarenje, zabavu, ronjenje, kampovanje, krstarenje ili za okupljanje puno prijatelja ili proširene familije. Ima strukturu ekspresnog broda za ribarenje, ali umesto duplih komandi je bourajder koji ima neverovatnu korisnost za skoro bilo koju vrste aktivnosti na vodi. Kreativna upotreba unutrašnjeg prostora i rasklopivih sedišta samo dodaje na broju gostiju.

Ključne karakteristike

- standard tvrdi krov sa integrisanim vetrobranom
- toalet ispod upravljačke konzole
- kabina za spavanje na levoj strani
- velika, duboka pramčana prostorija sa rasklopivim astalom
- boutraster i čekrk
- sistem za zabavu sa 12V bluetooth kompatibilnim stereo uređajem i premium zvučnicima

Specifikacija





Potpuno nov izgled je vrlo primetan a dizajniran je za nautičare koji žele nešto više, ne samo jednu ili dve namene.
Moguće je da ćete sići sa većeg broda na ovaj fenomenalan čamac. Dizajniran da udovolji mnogima i skoro svim njihovim željama.



Upravljačka konzola pozicionirana na sredini i sedeći deo ispod tvrdog krova, veliki kokpit sa boksevima za ribu (na levoj i desnoj strani) i svež ulov na krmi sa leve strane.
Mnogi ribolovci retko koriste kabinu, jer kada se ribolov završi za taj dan oni žele da se opuste na kopnu. Sve više vlasnika konvertibilnih (koji mogu da menjaju namenu, formu) čamaca prelaze na manje čamce.
Jedan od razloga je, što su mnogi nautičari sa velikim ekspresnim čamcima za ribolov  došli do zaključka da ne koriste kabinu za spavanje sa mini kuhinjom tokom dana. I da zbog kabine nema mesta za sedenje ili zabavu osim u kokpitu - koji je dizajniran za ribarenje, ne za zabavu.

Novi smer. Pursuit DC 325 se lako nosi sa izletima na otvorenom moru. Tvrdi krov i vetrobran obezbeđuju zaštitu od kiše i raznih vremenskih uslova, kao i prostrani kokpit koji sveobuhvatno imaju neophodne rekvizite za ozbiljno ribarenje. I sa rasklopivim sedećim delom u kokpitu, sa rasklopivim astalom, može da se koristi i za zabavu. Pursuit takođe ima i kompletan toalet sa tušem na desnoj strani ispod upravljačke konzole i malu kabinu na levoj strani duž čamca.

Bolje iskoršćen prostor. Prednji deo čamca koji se retko koristio za spavanje, je zagušljiv i tesan, a sada može da se pretvori u zabavnu lokaciju na otvorenom. Pramac sada postaje jasno definisano mesto na čamcu kako biste uživali na vodi - mesto koje je otvoreno za sunce i vazduh a odvojeno od aktivnosti na zadenjem delu.



Ovako pozicioniran kokpit odaje utisak da je vrlo siguran i zato što je toliko dubok. Prozor koji se otvara na prednjem delu vetrobrana kako biste mogli komotno da prođete od krme do pramca.



Pramčana kabina je zamenjena sa skoro kružnim delom za sedenje koje može da se koristi za krstarenje i zabavu. Sa standardnim rasklopivim astalom celinu pretvara u mesto za ručavanje. Organizujte piknik, ili uživajte u koktelima tokom zalaska sunca. Primetićete i visinu naslona koji obezbeđuju sigurnost iako su tako i toliko odvojeni od sedišta.



Dodatni jastuk, u sredini, pretvara pramac u veliku klupu za sunčanje dovoljnu za dvoje eventualno troje ljudi.



Ispod ovog poklopca, u palubi, nalazi se veliki i duboki prostor. Prostor u kojem je smeštena automatska pumpa. Sve ovo je smešteno na mestu što bi na drugom brodu bilo u kabini.

Pramčani kokpit. Sedišta sa naslonima dužinom celog pramca. Dva naslona u nastavku vetrobrana imaju i dva sklopiva naslona za ruke. Pursuit ima i držače za čaše i stereo zvučnike takođe u pramcu. Prednji kokpit (pramac) takođe ima ostavinski prostor ispod sedišta kao i gore navedeni otvor u palubi sa još većim prostorom za sve Vama neophodne stvari.



Za sunčanje tokom vožnje, prednji kokpit tj. pramac je lagan za pristup a i sigurniji od tipičnih klupa za sunčanje koje možete da vidite na većini ekspres kruzera. Strelice pokazuju visinu ramena u ovom dubokom kokpitu, koji je dublji od većine u svojoj klasi.



Integrisanjem tvrdog krova i vetrobrana, izbegnuta je neprijatnost smanjene vidljivosti. Ceo sistem je osmišljen da bi bio čvršći i imao veću preglednost.

Tvrdi krov i vetrobran. Pursuit ima čvrsti krov kao standardnu opremu s razlogom. Napravljen je kao sastavni deo čamca. To omogućava čvršću strukturu sa vetrobranom stajaće visine. Pursuit ima bočne cirade (komade) i providnu ciradu za krmeni deo. Veliki centralni deo vetrobrana se otvara kao prozor, kao i vrata ispod, kako biste prošli do pramca. Tokom lošeg vremena možete da zatvorite vrata i prozor vetrobrana i na taj način održavati kabinu suvom i ugodnom.



Ojačani nosač vetrobrana ("A") koja je integrisana u tvrdi krov. Bočni prozori ("B") i centralni prozor koji se otvara su smešteni u aluminijumski otvor. Uporedite sa drugim čamcima ove klase, koji imaju rupu između krova i vetrobrana koja je obično popunjena jednom vrstom želatina. ("C") su zadnji nosači krova.



DC 325 upravljačka konzola ima kompletnu elektroniku, uključuje i dva široka ekrana, dok je instrument tabla spuštena niže, gde ne remeti preglednost. Ovo nije uobičajeno ali svakako odlično uklopljen detalj.



Sedišta kod konzole su duplo šira gde mogu da sednu dve osobe. Obratite pažnju na naslon, proširenja, za naslon za ruke koji se spuštaju .

Upravljački sektor. Upravljačka konzola na DC 325 nosi elektroniku na vrlo lako pristupačnom mestu. Volan koji se podešava i odlično adaptira za vožnju dok sedite ili stojite. Stepenik koji se nalazi u donjem delu konzole se izvlači-spušta, može da vam služi kao oslonac u toku vožnje ili kao uzvišenje tokom uplovljavanja i parkiranja.



Leva strana ima kreativni raspored sedenja, komforan i funkcionalan.



Sedište okrenuto ka pramcu ima i dva naslona za ruke. Kada sidite okrenuti ka vozaču, možete da smestite troje ljudi.

Raspored sedenja na levoj strani - klupa sa leve strane, ispod tvrdog krova, ima mogućnost da legnu dvoje ljudi ili sednu troje.



Sedeći deo, okrenut ka krmi, sadrži mesto za hlađenje pića. Naslon se obara ka krmi i otvara pristup ostavinskog prostora.



Prekidači akumulatora i DC električni sistem prekidača i žabica.

Konvertibilne klupe u kokpitu - krmeni kokpit takođe ima i dve klupe koje se izvlače, jedna se nalazi na levoj strani a druga je ispred motora.



Kada su sedišta sklopljena, kao na slici, čamac je spreman za pecanje.



Kada je vreme za provod i zabavu sedišta se brzo i lako rasklapaju za koktel zabavu ili jednostavno za sedenje tokom plovidbe.



Kombinovano sa sedištem okrenutim ka krmi, dva sedišta na izvlačenje kreiraju U-oblik sa rasklopivim astalom gde mogu komforno da sede četiri odrasle osobe ili porodica od petoro. Rasklopivi astal je smešten u podu, ispod poklopca u palubi.



Frižider, 12V zajedno sa sudoperom su standard na DC 325.



Duž krme postoje i dva poklopca koja se lako podižu jer im asistiraju gasni amortizeri. Veliki ograđeni deo može da se koristi za razne stvari. Izvlači se, radi čišćenja, a ispod se nalaze 4 akumulatora - po jedan za svaki motor, jedan koji napaja sve potrebno na čamcu i jedan za boutraster.



Na levoj strani se nalazi takozvani "živi bunar" veličine 25 galona.



Na levoj i desnoj strani se nalaze boksovi za ribu. Sa strane vidite nosač astala.



Vrata na desnoj strani koja kada se otvore pružaju pristup stepeniku za ukrcavanje. Merdevine sa 4 stepenika su ušuškane ispod palube na desnoj strani (strelica).



Produžeci (strelice) daju na plovnosti DC 325 kada krstarite ili ste jednostavno u pokretu. Ugao korita je 20 stepeni što omogućava da brzom vožnjom jednostavno sečete vodenu površinu. Ovaj brod je namenjen brzoj vožnji.



Kabini na levoj strani se prilazi i ulazi kroz vrata. Vrata imaju poklopac koji ima klizače što olakšava ulaz. Unutra su stepenik i rukohvat. U ovoj kabini se nalazi i mesto za 4 štapa i mesto za astal u pramcu.

Rashladni klima uređaj hladi oba i kabinu za spavanje i kupatilo.



AC ( account's control) panel sa prekidačima se nalazi na desnoj strani sa dve utičnice od 120V. Postoje tri utičnice od 12V na čamcu. Fioke i plakari će biti od velike koristi.



Krevet u kabini sastavljen iz tri dela i naravno sklapa se na levo ka krmi kako bi obezbedili više korisnog prostora dok stojite a ima i mesta za sedenje. Mesto predviđeno za rukohvat u centru slike kada povučete pomera se celokupan sklop ka napred i formira krevet. Na desnoj strani se jasno vidi astal i opet ima mesta za 4 štapa.



Kada je krevet razvučen poslužiće kao odlično mesto za popodnevnu dremku. Na levoj strani je mesto za astal koji se lako montira u krmenom kokpitu.



Kupatilo se nalazi ispred upravljačke konzole. Kupatilo je stajaće. Slavina se izvlači i tako pretvara u tuš. Bojler je standardna oprema ali zahteva punjenje sa kopna.



Drvena ploča, odlične završne obrade sa isečenim delom za umivaonik, tuš koji se izvlači za kupanje, ogledalo i ostavinski prostor u ormariću.



Daska toaleta je od fiberglasa, mnogo lepši osećaj u ovom sektoru, komforniji može da se koristi kao sedeća kabina.



Klasična standardna karakteristika je polirano "plug" sidro od INOX-a sa sistemom kroz-pramac. Unutar sidrenog prostora je standardni čekrk.

Pursuit predlaže samo jednu opciju motora za DC 325 - par Yamaha 300 ks, 4.2 litre, V-6 vanbrodske motore.



Pursuit DC 325 teži 5,341 kg (11,775 lbs) i širinom od 3,30 m (10'10'') je zaista veliki čamac za svačiji standard.



Pursuit je iskoristio DC 325 kako bi lansirao suptilno prerađen novi izgled. Linije vetrobrana i bočnih prozora takođe su promenjene za nijansu od prethodnog Pursuit-a.



Sa rasporedom sedenja u pramcu, tvrdim krovom, vetrobranom i kokpitom opremljenim štapovima za pecanje, Pursuit DC 325 radi mnogo stvari DOBRO. Zbog prilagodljivosti DC 325, kako je ukomponovana njen zadatak zavisi od toga, odakle su njeni kupci a najviše gde su se uputili.



Mišljenja smo da DC 325 izgleda brzo čak i kada je na prikolici.



Opcije koje bi trebalo da uzmete u obzir - tikovina za palubu, električna bimini tenda, električni roštilj, podvodna svetla.
Ipak jedan od detalja koji vredi pažnje je sigurno Master Joystick Control, s obzriom da čamac ima fabrički bow thruster parkiranje će biti mnogo mnogo ali mnogo jednostavnije.



Nikako ne smemo da zaboravimo, zato i ponavljamo, električnu produženu bimini tendu, koja se nastavlja na tvrdi krov.



Rashladni uređaj, omanji, ipak adekvatan Fischer Panda generator je umetnut ispod kokpita. Zvučna izolacija održava tišinu dok je dizel motor - sa svojim 16-galonskim tankom - sigurniji od potencijalnih benzinskih isparenja unutar broda.



Pursuit je izneo vrlo jasan stav kupcima sa modelom DC 325. Dva primera dodatno govore i ističu ovaj fenomenalan primerak - Bow thruster, koji dolazi kao standardna oprema i Gril sa inverterom koji je dodatna oprema - u odnosu na sva ostala plovila u klasi.
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više