- »
- TESTOVI »
- TESTOVI MOTORA »
- Mercury 115ks 4-taktni motor
Konjska snaga: 115ks
Tip motora: 4-taktni
Broj Cilindara: 4
Konfiguracija: in-line
Težina: 162.84kg / 359 lbs
Preporučeno gorivo: bezolovni 87 oktana
Ključni elementi:
- skroz novi veliki zamenski blok
- manji, više kompaktni paket
- SmartCraft ready
- opcioni veći poklopac motora za veći čamac
- elektronski menjač i ručica gasa
- mogućnost postavke dva motora
- upravljanje džojstikom za verziju sa dva motora
Svi modeli se sastoje od in-line 4-takta sa po dva ventila po cilindru, poklopac iz jednog dela podržan revidiranim multiport sistemom za ubrizgavanje goriva. Blok od aluminijuma i glava koju karakterišu hidraulični podizači sa valjcima za lakše održavanje ventila.
Ovde je prikazan ultra lagani cevovod, usisnik mešavine i spojnica za ubrizgavanje goriva.
90ks i 115ks modeli su dostupni sa Command Thrust nižim stepenom prenosa koji su namenjeni za teže i veće zahteve. Glavni faktor kod modela sa 115ks je što sada kod postavke dva motora, oba mogu da rotiraju istovremeno.
115-ca sa dva člana posade i 1/3 goriva u tanku dostiže 60k/h (37.7 mph) dok motor obrće 6000 rpm i prelazi 5.44 km/galon (3.4 mpg). Plovidba u povratku na 4000 obrtaja i brzinom od 30k/h je najefikasnija vožnja za ovu aplikaciju.
SmartCraft kontrola motora je redizajniran kako bi doneo smanjenu potrošnju goriva i smanjio emisiju gasova. Takođe je programiran da može da podnese do 10% etanol mešavine goriva kako bi smanjio gubitak performansi. S obzirom da je novi 2.1L motor ceo digitalizovan, gas i menjač se kontrolišu putem žica koje kablovska rešenja bacaju u zaborav.
Kada je spojen sistem za duplu postavku motora sa Mercury SmartCraft elektronikom, ručica gasa i menjač, kao i 115 opcioni elektro-hidraulični upravljač, konfiguracijom može da se upravlja džojstikom (kod aplikacije sa dva motora), autopilot i sky hook digitalne karakteristike.
Mercury-jeva najnovija mera elektronske kontrole ispaljuje individualna pakovanja za svaki cilindar za bolje varnice, proizvodeći kompletnije sagorevanje, više konjskih snaga i manju emisiju.
Glavni prekidač motora je smešten na zgodnom mestu (pokazano prstom na slici).
Smanjenje održavanja je drugi postignut cilj za novi 2.1L vanbrodski motor, sa svim elementarnim servisnim elementima označene bojama na prednjem delu panela. Na desnoj strani su smešteni merač ulja i filter ulja kako biste mogli da proveravate ulje, ako želite, svaki dan. Tank za ulje je smešten na vrhu motora i ima širok prostor za lakši pristup i dopunu.
Skroz novi 2.1L model ima lak pristup sistemu za održavanje ulja.
Mercury-jevi cilindri, blok i glava su presvučeni sa specijalnom elektrohemijskom bojom koja je električno zakačena za metal zatim pečena radi izdrživosti i dugotrajnosti. Delovi koji su izloženi vodi dobijaju tretman hrom konverzije, radi produžene zaštite od korozije.