Sea Ray 21 SPX
06.03.2015.
Sea Ray je oformio novu grupu pristupačnih, brzih čamaca porodične cene i nazvao je SPX. 21 SPX bourajder fokusiran na sportove na vodi sa fleksibilnim razmeštajem u kokpitu, velikom platformom za plivače preko koje se ulazi u kokpit čamca.

Ključne karakteristike:

 - dostupan sa brodskim ili vanbrodskim pogonom
 - instrumenti prilagođeni prema želji kupca sa staklenim sočivima
 - standardni servo volan i podešavanje istog
 - 12 AM/FM stereo sa bezžičnim Bluetooth-om i 4 vodootporna zvučnika
 - ležaljka na krmi sa prolazom u kokpit na levoj strani
 - pilon za skijaše od INOX-a
 - na desnoj strani se nalazi klupa L-oblika sa instaliranim frižiderom i ostavinskim prostorom

Specifikacija






Ciljani dizajn


Konkretno, postoje tri cilja u seriji SPX koje Sea Ray želi da utanači ....


1. Prevashodno prilagođavanje (prema željama kupaca). Ono tipično što se dešava kod čamaca koji se nadmeću u klasi je graditeljev izbor - da li će dodati, npr. toranj za vodene sportove, ili možda paket za ribolovce, i tada nazvati čamac totalno novim modelom. To ovde nije slučaj. Potencijalni kupci SPX-a će birati model 19 ili u ovom slučaju 21.

Zatim će birati propulziju ..... brodski ili vanbrodski motor. Zatim paket koji će podržavati izbor njihovih želja.

I ako je ikome bitno, Sea Ray takođe ima u ponudi za trup skoro 200 šema kombinacija boja za modele SPX. Tako da je jasno da ako želite možete da personalizujete ovaj model.


2. Totalno dostupan. Cilj je da se Sea Ray ponudi totalno novoj publici. Ovi novi čamci imaju agresivnu cenu kada se pogleda kroz celu liniju proizvodnje u kompaniji. Sigurno je da ovi čamci mogu da se kupe za manje para nego neki iz "sportske linije".


3. Temeljni Sea Ray. Nijedan ćošak nije sečen u toku izgradnje, i svi materijali su postojani sa logom Sea Ray. Ovo je čamac koji ne samo da će privući nautičare, već i nivo pažnje vezan za detalje, zajedno sa skladom i završnim detaljima će osigurati lojalnost brendu.


Šta znači SPX ?


Kada je kreirana nova linija, u Sea Ray kompaniji nisu hteli baš da napuste dotadašnji izgled prethodnih modela, već da ih nadograde. Spajanjem sportskog i luksuznog se došlo do adekvatnog i jednostavnog rešenja - SPX.


Odličnog dizajna, 21 SPX ima standard kada su u pitanju sportovi na vodi. Ova fabrika je instalirala set koji odlikuje aluminijumska šipka toranj za vejk sa nosačima za bordove i integrisanom Bimini tendom, ogledalo za skijašta i SeaDek platforma za plivače koja je presvučena ne klizajućim materijalom.


Takođe, poseduje i vrlo upotrebljiv Perfect Pass kontrolni sistem koji omogućava pilotu da podesi brzinu vuče za svakog skijaša individualno. Na ovaj način se "pretpostavke" o brzini izlaska iz vode izbacuju a skijaši dobijaju samopouzdanje tako što svaki izlazak iz vode ide istom brzinom primerenom njima. Bez obzira na sport, veliki ostavinski prostor u podu kokpita obezbeđuje mesto za skije, bordove i druge igračke.




Iz ptičije perspektive, pogled na novi 21 SPX ukazuje na neverovatno veliki prostor za sedenje na ovom vrlo pristupačnom sportskom čamcu.



Čamac je težak 1542 kg (3400 lbs) i ima V-korito sa uglom od 19° je projektovano da vožnja bude udobna, ugodna, suva čak i onda kada je voda nemirna, ipak ne toliko duboko V-korito koje bi uticalo na brzinu i ekonomiju drastično.

Naravno, pri najvećoj brzini se osećaju udarci, ali kada se brzina smanji na razumnu 21-ec dokazuje i pokazuje odličnu upravljivost da pri tome posada ostaje suva iako je voda nemirna. Lagano seče talase sa glatkim prolaskom kroz iste, čineći vožnju zanimljivom i ugodnom.



Primetićete da je pramac zaobljen, što povećava prostor i obezbeđuje mesto za neklizajući deo prilikom ulaska preko pramca.

Pramčani deo je komforan, za 3 odrasle osobe u formi laundža (mesta za opuštanje dok ste opruženi) 2 mesta koja gledaju preko pramca i treće koje je okrenuto ka krmi i na taj način čine pramac ugodnim za druženje. Mesto okrenuto ka krmi je isto tako pogodno kada imate skijaša zakačenog na pilon.




Pramac je kompromitovan na svim čamcima ovih dimenzija ipak, na SPX-u ima mesta da se protegnu noge.



Ostavinski prostor je manlo manji nego što je očekivano, ali ništa znatno. Ispod sedišta koje je okrenuto ka krmi nalaze se dva stepenika se neklizajućom površinom što obezbeđuje siguran ulazak preko pramca u 21 SPX, takođe je drugi ulaz u vodu.



Ispod sedišta se nalaze dva stepenika sa neklizajućom površinom.



Raspored u 21 SPX ima mesta za sedenje za 8 ljudi.



Primetićete da se platforma za plivače široka koliko i čamac i da je podignuta dosta iznad vode, što je novi trend kod dizajniranja sportskih čamaca. Ova platforma je presvučena sa opcionim SeaDek materijalom koji je mekan i ne kliza se.

Krmu odlikuju odlična veličina, dužina i širina platforme za plivače, merdevine sa četiri stepenika.




Odlično ukalupljena zadnja klupa.



Zadnja klupa ima i deo koji se podiže i pri tome se pretvara u ugodnu klupu za dvoje.



Sa brodskim motorom, ovde bi trebalo da bude motor ispod klupe za sunčanje. Sa vanbrodskim motorom ovde se nalazi kavernozan (pozamašan, nalik pećini) prostor.


Na levoj strani se nalazi prolaz za posadu do kokpita. Ovaj prolaz se odatle nastavlja dijagonalno do kokpita. Ovo je nesvakidašnja karakteristika što se dokazalo kao odličan posao kako bi se dodao prostor u sedećem delu.

Primetićete i da nema golubijih krila, Sea Ray je smanjio tu i tamo ponešto, a proširio kokpit i proširio korito.




Ovde se jasno vidi ugao prolaza kako biste došli do kokpita i do prostranog prostora za sedenje što je obezbedio ovakav razmeštaj.



Na samom prolazu se nalazi poklopac koji vodi do ostavinskog prostora u kojem je smešten akumulator. Poklopac je podržan gasnim amortizerom, vidi se i odvod koji se izliva direktno van čamca.



Korak napred se nalazi još jedno ostavinsko mesto ispod poklopca.



Klupa sa leve strane može da prihvati tri odrasle osobe.



Klupa sa leve strane može da se koristi na više načina. Ovde je prikazan primer kada sedite okrenuti ka krmi.

Kada podignete jedan od tri jastuka za sedenje ispod ćete naći još jedan jastuk koji će vam poslužiti za sedenje kao naslon. Isti taj noslon možete da koristite kada sedite okrenuti pramcu ili okrenuti ka krmi kada imate skijaša u vodi ....




Ovde je prikazana klupa na levoj strani i naslon kada sedite okrenuti ka pramcu, dok u isto vreme sa druge strane može da sedne osoba koja će biti okrenuta ka krmi.




Naslon ima svoje, namenjeno, mesto ispod sedišta.



Naslon se vrlo lako pomera i time olakšava način sedenja.



Naravno, ovde se vidi kako možete da se pružite koliko ste dugački dok vam pogled bije preko pramca.



Raspored sedenja L oblika maksimalno povećava prostor za zabavu na 21 SPX.



Ovde je akcenat stavljen na fržider sa desne strane čamca, odlično mesto. Sedište za kapetana može da se okreće.



Opcioni Perfect Pass kontroler je smešten u kontrolnu tablu radi lakše upotrebe.



Konzola na levoj strani ima veoma veliki ostavinski prostor kojem se pristupa kroz vrata koja se otvaraju na levu stranu.



Primetno je da skiper gleda direktno kroz vetrobran, ne saginje se niti se izdiže, što je uobičajen problem kod čamaca u ovoj klasi.



Na ovoj slici 21 SPX ima ceo trup ofarban u jednoj boji. Fukcionalnost kobinovana sa korisnim površinama, stilom i sigurnosnim merama ....
21 SPX je prilagodljiv svima, personalizujte ga prema svojim željama i potrebama, jer mi smo svakako ostali bez teksta.
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više