SUZUKI DF150TG i DF175TG
09.06.2015.
Suzuki DF150TG i DF175TG su motori velikih zapremina, sjajnih performansi sa malom potrošnjom goriva.
Inovativne tehnologije u liniji Suzuki četvorocilindričnih mišićavih vanbrodskih motora čine je više nego unikatnom ali i izuzetnom.




To su motori izrađeni sa željom da svojim korisnicima pruže najbolji, najinovativniji i najpouzdaniji proizvod. Suzuki vanbrodski motori su priznati širom sveta, između ostalog i zbog svoje inovativne tehnologije, motori sa tehnološkim rešenjima bez premca ali i sa naprednim dizajnom. DF150TG i DF175TG su primeri koji to dokazuju. Snažni četvorotaktni motori sa četiri cilindra snage 150ks(110kW) i 175ks (129kW). Svaki nautičar željan snage, efikasnosti i performansi će biti, bez malo, oduševljen kako jednim tako i drugim modelom. Kod oba modela su jasno vidljive prednosti Lean Burn sistema (smanjena potrošnja) i Sistema Precizna Kontrola, koje ističu i modele DF250AP i DF300AP. Poređenje 150-ce i 175-ce sa prvobitnim modelima je dokazalo poboljšanja, smanjena je potrošnja čak 16% a to isto znači više i dalje sa manje goriva čemu pomaže sistem precizne kontrole koji je u potpunosti elektronski kontrolisan. Sve to ukupno doprinosi preciznijem upravljanju prilikom promene i dodavanja gasa kao i u daljoj potrošnji goriva prilikom dužeg rada motora. Sistem takođe doprinosi da gas i promena brzine budu precizniji.

Glavne karakteristike DF150GT i DF175GT


 - Suzuki precizna kontrola i elektronski gas sa ručicom menjača - čine rad prenosa efikasnim i jednostavnim.

 - Suzuki Lean Burn (smanjenje potrošnje) u saradnji sa sistemom precizna kontrola doprinosi neverovatnoj uštedi goriva kao i jednostavnim prelazima kroz režime, brzo - sporo i obratno.

 - Veliki Blok i velika zapremina, četvorocilindrični motori sa po 4 ventila po cilindru izuzetne snage i obrtnog momenta.

 - Variable Valve Timing (promenljivo vreme hoda ventila), DF175GT pri srednjim i niskim obrtajima daje izražajan obrtni moment a to obezbeđuje vrhunsko ubrzanje.

 - Višestepeni indukcioni sistem obezbeđuje odličnu efikasnost pri velikom broju obrtaja što daje veću snagu motoru dok je u režimu velikog broja obrtaja.

 - Suzuki Precision Control - Electronic Throttle and Shift Systems (sistem precizna kontrola) ovaj sistem u potpunosti omogućava elektronsko upravljanje menjačem i gasom. U kombinaciji sa Suzuki Lean Burn sistemom dolazi se do izvanredne uštede goriva.

 - Suzuki Lean Burn - je prvi put predstavljen u motorima DF70, DF80 i DF90, to je sistem koji konstantno nadzire rad motora (opterećenje, uslove) da bi predvideo koja je optimalna količina goriva potrebna bez gubitka performansi. Ovaj sistem se primenjuje kod sve većeg broja Suzuki vanbrodskih motora, od DF15A sve do DF300A.

 - Višestepeni indukcioni sistem (MSI), na performanse ima uticaj i prava količina vazduha u cilindru. Sistem je osmišljen tako da po potrebi snabdeva motor vazduhom. Konstrukcija usisnog razvodnika sa dve cevi po cilindru, obezbeđuje za sve režime rada motora idealnu količinu vazduha. Pri malim brzinama, vazduh kruži kroz dužu krivu cev (što poboljšava sagorevanje) dok se pri velikim brzinama otvara ventil za direktan ulaz vazduha, što je i kraći put do komore.

 - Suzuki Offset Drive - i kompaktnost čine vanbrodske motore u ovoj klasi vrlo izuzetnim. Pogonska osovina je izdvojena od radilice ali ih spaja sistem zupčanika agresivne razmere prenosa 2.50:1. Prednosti sistema su vidljivi, poboljšana je kompaktnost motora, poboljšana je stabilnost (sistem pomera težište motora ka napred) što utiče i na smanjenje vibracija a poboljšan je i radni učinak.
Prethodne vesti
Revolucionarni Suzuki 350KS
26.06.2017.
Pre 10-ak dana vodeća kompanija u proizvodnji vanbrodskih motora Suzuki Marine je na svetskom skupu brodarstva u Boca Raton na Floridi sa ponosom predstavio svo...
Saznaj više
SUZUKI DF25A i DF30A
04.04.2015.
Lean Burn (mala potrošnja) i najlakši u klasi vanbrodskih motoraRezultat investiranja u razvoj i istraživanje koji izdvajaju brend SUZUKI su napredna tehnič...
Saznaj više
SUZUKI DF200A (200AP)
18.03.2015.
Spoj snage i performansi ima svoju cenu a to je težina. Pri izboru vanbrodskog motora odnos snaga/težina postaje značajan faktor. Do sada za opremanje plovila s...
Saznaj više
Mercury 4.2L TDI
24.02.2015.
4.2L TDI Mercury Marine je najveći brodski dizel motor. Ovaj lagani, čistog sagorevanja V8 motor je dostupan u dve konfiguracije, 335 ks i 370 ks.Specifikacija:...
Saznaj više
Mercury 115ks 4-taktni motor
19.02.2015.
Mercury Marine linija druge-generacije četvorotaktnih, 2.1L vanbrodskih motora. Ova zamenska grupa nudi modele 75, 90 i 115ks sa dva veća izlaza sa Command ...
Saznaj više
Nova M linija Dizel motora
16.12.2014.
DETALJIPostava redizajniranog M - line brodskog dizel motora je impresivna. Sa novim karakteristikama, modernim izgledom i dodatnim prednostima, nova M - li...
Saznaj više
Volvo Penta V8-380 (brodski motor)
11.12.2014.
V8-380 je jedan od prvih brodskih motora sa pogonom na benzin, koji je tokom godina predstavljanja napravio veliki korak napred po pitanju performansi i efikasn...
Saznaj više
Mercury MerCruiser 4.5L i 250ks
30.10.2014.
 - Brodski motor sa 6 cilindara je novina realizovana od strane ljudi iz Fond du Lac, Wisconsin. Ovaj novi, svrsi shodan model, 4.5L brodski motor je...
Saznaj više