Početkom sezone, ekipa Nautike upoznala se sa Bura gumenjacima prvi put. Zadovoljstvo je bilo sresti se sa njima ponovo i iskoristiti priliku za test prototipa najnovijeg gumenjaka, Bure 9.5.
Već na samom ukrcavanju, postaje jasno da se radi o polugotovom proizvodu. Nezavršeni detalji i miris lepka govore o tome da se na ovom čamcu još uvek radi, dok gotovi delovi ukazuju na veliki potencijal ovog projekta. Ogromna krmena platforma za sunčanje, dobijena ujastučenjem motornog poklopca, prostrana pramčana kabina, komandna konzola sa odlično postavljenim skiperskim sedištem, te neverovatan utisak masivnosti, ukazuju na želju brodogradilišta da sa ovim gumenjakom stane rame uz rame sa ostalim svetskim brendovima kada je ova kategorija plovila u pitanju.
Startnost ovog plovila, potvrdili smo odmah. S obzirom na svoje dimenzije i gabarit, Bura 9.5 se na pritisak na ručicu gasa odazvala momentalno i za 10-tak sekundi, već smo glisirali brzinom od 20,4 čvorova na 3000 obrtaja. Tokom testa, potvrdili smo da je ova brzina I najprijatnija za kruzing.
Maksimalna brzina koju smo postigli bila je 37,8 čvorova na 4800 obrtaja a testirana Bura bila je opremljena brodskim motorom Mercuri Mercruiser 350 MAG od 300 KS.
S obzirom na veoma loše vremenske uslove, koji su nas pratili tokom čitavog sajma nautike u Biogradu, test smo vršili po vetru i uzburkanom moru, što nam je omogućilo da dobijemo pravu sliku o maritimnim svojstvima čamca.
Present d.o.o.
Više detalja možete pročitati na našoj stranici TESTOVI PLOVILA
Polovna Plovila Tim