Beneteau Oceanis 35 (2015-)
10.01.2015.


Beneteau se bavi izgradnjom čamaca već 130 godina i trenutno na tržištu imaju u ponudi preko 150 modela jedrenjaka kao i motornih čamaca od 16 do 120 fita. Proces izgradnje trupova i paluba može da se vidi u nekoliko objekata. Svaki proces je odgovarajući svakom modelu zasebno, nanošenje i proizvodnja rade kako bi pospešili oba, kvalitet i efikasnost.
Beneteau 35 je dizajniran za strastvene mornare koji uživaju u dnevnoj plovidbi, vikendu provedenom na vodi i eventualno u sezonskom klubskom takmičenju. Njen kokpit i oprema su lepo ukomponovani čineći je jednostavnom, pristupačnom i lakom za upravljanje. Način na koji je iskorišćen prostor na palubi kao i ispod je jedna od karakteristika ove 35-ce, pružajući prostran, sređen i svetao osećaj.
Sa tri ubistvene karakteristike i dizajnom trupa, rezultat Beneteau-vog iskustva je da je 35-ca odlična i da pristaje moreplovcima koji očekuju nešto više na vodi.

Ključne karakteristike

- Dostupne su tri verzije rasporeda: dnevna, vikend i kruzer
- Klupe u kokpitu
- Krmena platforma za plivače prekrivena tikovinom (drvenim lestvicama) i merdevine za plivače
- 2 kompasa
- Tuš sa toplom i hladnom vodom u kokpitu
- Pod od braon hrasta - laminat
- Salonska klupa L-oblika
- Salonski astal od drveta (iz komada)


Beneteau Oceanis 35 u ponudi ima enterijer i palubni izgled poput većih Oceanis plovila, plus ima bezbroj mogućnosti za individualno komponovanje, kao što znači slogan na ovom modelu - Vaš čamac, Vaša pravila, dejstvujte u dvoje.

Zadatak Beneteau Oceanis 35

Mnogi dizajni čamaca su pravljeni u nastojanju da budu i imaju sve za svakoga, ipak ih je samo nekolicina uspela u tome. Beneteau-ov zadatak za ovaj čamac je baš taj - da smesti sve potrebe i da ih poređa što je razumnije moguće. Beneteau nudi tri jasne verzije. Prva je Daysailer - koju većina kormilara u najvećem broju slučajeva bira za sebe. Sledeći nastoji da udovolji jednom paru, familiji za vikend. Treća opcija dolazi sa opremom koja omogućava duži boravak na vodi. Jedna, dve ili čak tri kabine za spavanje su dostupne, dalja personalizacija povećava dizajnersku mogućnost kako bi se upoznali sa zahtevima kupaca. Ukratko, ovde zaista postoji nešto što se da prilagoditi svim tipovima moreplovaca.




"Daysailer" -- Njen širok salon je idealan za zabavu i odmor posle plovidbe ili tokom nevremena.



"Weekender" -- Ovde prikazan sa dve kabine i bez proširene kuhinje. Zadnji deo gde je kupatilo može da se preuredi u kancelariju i radnu sobu.





"Cruiser" -- Opcija sa tri kabine uključuje kompletnu kuhinju i kupatilo. Sa tri kabine brod može da opsluži tri para, familiju eventualno da se koristi kao čarter.


Pregled

Beneteau nudi varijabilne opcije za tri jasno različita zadatka. Takođe postoji nekoliko karateristika koje mogu da se instaliraju ili uklone za nekoliko minuta kako bi se prilagodili vožnji. U stvarnosti ne postoji ništa na Kruzeru, bilo standard ili opcionoj verziji, što ne može da se doda. Npr. prednja kabina može da se doda godinama posle izgradnje broda.

Ukoliko birate Daysailer, sa druge strane, sužava opcije značajno na palubi i isto tako ispod palube. Čak i osnovni električni sistem i kabinsko osvetljenje je minimalno. Nije instalirana ni topla voda, i to bez lakih puteva za proširenje bilo elektrike ili vodovoda.

Razlike ispod palube, najviše i najpre se razlikuju verzije čamaca ispod palube i to kod dnevnih verzija. Raspored enterijera i dizajn rade "Nauta Design". Ključnu odluku imaju "kompletna kuhinja" vs "sudopere i radne površine", sledeće je da li poseduje jednu, dve ili tri kabine.

Prednja kabina, bitna promena je da li prednja kabina (kabina u pramcu) ostaje otvorena ka salonu, osam velikih prozora i dva otvora iznad glave kroz koja se ispunjava prostor dnevnom svetlošću.



I Kruzer i Weekender mogu da budu opremljeni identično na palubi. Daysailer obiluje plovidbenim običajima, npr. standardni rol valjak kao i opcioni glavni valjak.

Oceanis 35 On Deck (na palubi)

Kod sve tri verzije, Oceanis 35 dokazuje da je jednako pogodan za dnevnu plovidbu, krstarenje, klubsko takmičenje ili zabavu tokom pecanja. Interesantna krmena paluba koja se otvara kako bi olakšala ulazak prilikom ukrcavanja ili poslužila kao platforma za gnjurce ....
Međutim, ova opcija nije dostupna kod Daysailer verzije.

Two Sails + Two Optional - standardni plan plovidbe je 102% Đenova i glavno jedro. Glavno jedro ima rol valjak kao standard. Glavno jedro se spušta putem sporih konektora u torbu za jedro kao standard. Rol valjak u jarbolu je opcioni.
Opciona oprema su asimetrični spinnaker jedro i trouglasto jedro. Spinnaker jedru nije potrebna šipka - jarbol, povezano je za pramac i vrh jarbola a najbolje će se pokazati na otvorenom moru.



Asimetrično glavno jedro je zakačeno za jarbol i svoju najveću efikasnost će pokazati na otvorenom moru.





Kada nemate putnike, kabina omogućava da se produži poklopac preko prolaza, koji Beneteau koristi kako bi omogućio blaži ugao do stepenica - 45% umesto 60%.



Vitla glavnog jedra koja se nalaze kod duplog kormila omogućavaju menjanje pravca jednom rukom, vrlo jednostavno i skoro bez napora.

Ova vitla se nalaze na levoj i desnoj strani na dohvat ruke kapetana, iza kormila, ili putnika koji sede u kokpitu. Vitlima se upravlja sa oba jedra Đenova i rol valjkom.



Veliki kokpit i duple komande su iste za sve verzije, centralni astal je deo kod sve tri verzije.

Raspored sedenja u kokpitu i kod upravljačkih konzola - dugačke klupe za sedenje sa obe strane kokpita razdvaja astal sa ostavinskim prostorom i rukohvatima za siguran prolazak u burnim vodama. Rasklopivi astal je druga opcija koji ostavlja kokpit neometan ukoliko nije potreban.



Opcioni deluxe astal u kokpitu ima i rukohvate, ostavinski prostor i dva drvena nastavka koja su dovoljna za šest odraslih osoba.



Oba upravljačka mesta imaju kompas i rukohvat kao i mesto za elektroniku.

Dual upravljačke konzole

Onaj ko upravlja može da sedi na spoljnjem sedištu koje je urađeno u tikovini ili na klupi koja se izvlači iz platforme za plivače i ukrcavanje.

Upravljanje uz vetar i niz vetar - pojava duplih komandi je počela na America's Cup takmičenju kako bi omogućili kapetanu da lakše sagleda celokupnu sliku plovidbe, mora i konkurencije.

Duplo kormilo - ima svojih prednosti, kao što je već gore pomenuto. Npr. kada plovite sa manjkom ljudstva kako što to većina radi, kapetan je pozicioniran kod vinča koje je potrebno pokrenuti i u isto vreme treba da upravlja. Neki od nautičara vole da sede na strani UZ VETAR dok neki preferiraju stranu NIZ VETAR a to je opcija koju nudi duplo kormilo.

Vidljivost je odlična - duple komande koje se nalaze sa spoljnje strane postaju praktične kada upravljate paralelno sa kopnom. Kontrole motora se nalaze unutra sa leve strane upravljačke konzole.
Zavisno od konfiguracije kabinskog enterijera, kokpit takođe ima veliki ostavinski prostor u vidu ormara do kojeg se dolazi kroz sedište u kokpitu na desnoj srtrani ili plićem ormaru kada postoji kabina.





Oceanis 35 je neverovatno lak za upravljanje zahvaljujući roler valjcima.



Dva spoljnja poklopca ispod platforme na krmi služe kao ostavinski prostor. Centralni deo koji se takođe otvara ka krmi služi kao ostavinski prostor za splav za spasavanje.



Teleskopske merdevine za plivače se koriste za spuštanje i podizanje krmene platforme.

Korito - dizajnirano od strane Finot-Conq Architectes, ima širinu 3,71m (12'2'').

Kobilica - takođe pomaže pri plovidbi na nekoliko načina. Čamac je uži kod vodene linije, čime se smanjuje vlažna površina dozvoljavajući da se čamac lagano njiše na slabijem vetru. Ali, kada se vetar pojača i čamac počne da se ljulja, kobilica se progresivno većom površinom ( širine ) uranja u vodu, što omogućava bolju plovnost i smanjuje naginjanje kako se putovanje nastavlja.

Oceanis 35 - kao i sva Oceanis plovila - je dizajniran da plovi na svojim linijama bez prekomerne doze naginjanja.



Ova fotografija prikazuje vrednosti i prednosti duplog kormila dok plovite niz vetar.

Duplo kormilo obezbeđuje potpunu kontrolu ukoliko je neophodno da se naginje između svojih linija, i nudi dodatnu meru kontrole kada plovite niz vetar u normalnim ili lošim uslovima.

Dole ispod



Ova proširena kuhinja obuhvata veći deo salona.

Manja kuhinja - Daysailer ili Weekender kuhinja ima veliku radnu površinu sa sudoperom, poklopac koji se sam otvara za kantru za đubre u delu ispod sudopere, i ostavinski prostor. Frižider koji se nalazi sa desne strane sudopere i koji je standard kod Kruzera, opcioni je kod Weekender i nije dostupan kod Daysailer.

Proširena kuhinja - kuhinja u Kruzer verziji ima identičan frižider i sudoperu. Proširena kuhinja ima i dva propanska gorionika ispod kojih je rerna pored kojih se nalazi još jedan veći ostavinski deo sa radnom pločom na vrhu i dodatnim ostavinskim prostorom na istoj.
Odlična opcija je ta što možete, umesto klupa za divan mnogo godina posle, da promenite izgled i proširite kuhinju.



Ova fotografija pokazuje neverovatnu veličinu i sam osećaj prostranosti sa prednjom kabinom kada su pomerene zavese ili pregrade.

Zavese kao pregrada - oblika kao luk je strukturna, ipak ostavlja prednju kabinu i salon otvorenim, stvarajući jednu veliku kabinu.
Ovaj otvoreni koncept uveličava neverovatna dnevna svetlost dolazi kroz četiri prednja prozora koja se ne otvaraju, po dva sa svake strane na pramcu, kao i veliki prozori u kabini i par otvora iznad glave. Otvor tj. prozor pušta dodatno svetlo odozgo.



Astal u salonu se sklapa kompletno za nekoliko minuta, kao i dve ugaone klupe povezane sa kabinom kako bi formirale U oblik kuhinju.



Prednja kabina

Kada se ukloni zavesa - pregrada, prednja spavaća kabina je otvoren produžetak salona. Ovaj otvoreni raspored je idealan za jedan par dok krstare ili gde deca mogu da spavaju dok odrasli uživaju u privatnosti u krmenom delu. Otvoreni raspored je vrlo funkcionalan dok plovite po danu.



Kada su zavese otvorene, prednja kabina pretvara Oceanis 35 u veliki apartman za opuštanje tokom vikenda. Na ovoj slici takođe možete videti i ugradne držače, koji su ujedno i Beneteau-ov potpis.




Ovaj raspored sa dve kabine uključuje i krevet u krmenom delu sa leve strane, ogromni ostavinski prostor sa desne strane, kojem se pristupa iz kokpita. Ovaj čamac ostavlja fleksibilan prostor u krmi kod kupatila, može da se ugradi tuš odvojen pregradom.




Verzija sa tri kabine ( dve na krmi i jedna u pramcu ) ima dve skoro identične krmene kabine. Pramčana kabina sa zavesama, astalom za salon i U oblika raspored za sedenje, sveukupno mogu da se montiraju za nekoliko minuta.

Deo ispod kokpita je posvećen, grubo rečeno, dve trećine je velika spavaća kabina sa leve strane, dok jedna trećina služi kao ormar ili ostavinski deo kojem se pristupa kroz tipični poklopac u kokpitu.

Kupatilo i tuš - ovo je jedna od nepromenjivih stvari na Beneteau-o kao i lokacija tuša. U rasporedu sa dve kabine kod Weekender verzije tuš je postavljen sa zadnje strane kupatila na desnoj strani.
Kod verzije sa tri kabine tuš je eliminisan, ostaje samo kupatilo sa zavesom čineći ga "mokrim kupatilom".



Kabina u krmi sa desne strane, sa pregradom na sredini koja je odvaja od kabine na levoj strani.



U oba slučaja krmene kabinske konfiguracije, prozori tj. oba prozora se otvaraju ka unutra ka platformi, tako praveći unakrsnu ventilaciju.

Toalet, na istoj lokaciji kroz kompletnu konfiguraciju enterijera uključuje još jedan veliki kabinski prozor.
Jedno kupatilo koje odgovara svima.



Ovaj tuš se nalazi na suprotnoj strani od toaleta u koji se ulazi iz salona. Prozor koji se otvara služi kao ventilacija za mokro kupatilo, takođe, ovaj prozor možete ostaviti otvoren kako bi imali protok svežeg vazduha bez bojazni da li pada kiša.
Prethodne vesti
Keizer 42 – Predivan, praktičan i pristupačan...
27.03.2017.
Keizer 42 predstavlja jedinstvenu kombinaciju ova tri elementa. Ne postoji još jedno plovilo iz ovog segmenta koje je na bolji način spojilo ove osobine.Novi pr...
Saznaj više
PERSHING 70 I PERSHING 80 – RAKETE NA VODI
21.11.2016.
Jahte Pershing su prave rakete na vodi. Malo je poznato da naziv „Pershing” podseća na istoimene američke vojne rakete, kao i da se radi o onim balističkim, kra...
Saznaj više
ROBUSTAN ČAMAC – CAP CAMARAT 10.5 WA
05.09.2016.
Motorni čamac jakih performansi Cap Camarat 10,5 WA namenjen je za jednodnevne izlete i brze priobalne prelaske između kopna i ostrva.Robustan čamac sa visokim ...
Saznaj više
Malibu M235 - Ultra performanse
06.06.2016.
Ovo je gliser sa ultra performansama, ali ne u ostvarivanju velikih brzina već u snazi prilagođavanja vašim željama u toku vožnje jer ima mogućnost stvaranja sp...
Saznaj više
Sea Ray 470 Sundancer
16.05.2016.
Sea Ray 470 Sundancer je otelotvorenje luksuza, performansi i inovacija.Kada neko kaže "sok", većina ljudi pomisli na Koka kolu. Kada neko kaže "sportska j...
Saznaj više
Saver 615 WA
28.06.2015.
Sa 615 walkaround se krenulo preko većine optimističnih očekivanja, trudeći se da harmonizuje prostor u kokpitu, tipičan izgled za „otvoren“, sa komfornim ...
Saznaj više
Yamaha VX Cruiser (2015-)
04.06.2015.
Trup Yamaha VX Cruiser modela je od mešavine nazvane NanoXcel, koja je smanjila ukupnu težinu oko 27kg (60 pounds), obezbeđujući poboljšanu maksimalnu brzinu ka...
Saznaj više
Robalo R180 (2014-)
21.04.2015.
R180 je najmanji čamac u liniji Robalo sa centralno smeštenom konzolom što mu omogućava da se bori, jer ima adute, sa čamcima u svojoj kategoriji. Za razliku od...
Saznaj više